• Prodejní portály

Jak vám prodejní portály pomohou?

prodejní portály

Prodejní portály jsou aplikace na míru, které propojují online obchod s firemními procesy. Ať už jde o e-shop pro koncové zákazníky, firemní shop pro partnery nebo webové stránky pro prezentaci značky, všechny části fungují jako jeden celek. Data z objednávek, skladů i faktur proudí mezi systémy automaticky a bez ručního přepisování. 

Portály zrychlují komunikaci, zjednodušují procesy a zajišťují hladký tok informací napříč odděleními. Vaše týmy se díky tomu mohou soustředit na rozvoj byznysu a zákazníci ocení přehlednost, rychlost a dostupnost. Výsledkem jsou efektivnější obchodní procesy, méně chyb a vyšší spokojenost všech uživatelů. 

E-shop ( B2C )

Online prodejní portál pro koncové zákazníky. Automatizuje objednávky, propojuje sklad i fakturaci a zajistí pohodlný nákupní proces od košíku po platbu.

Firemní shop ( B2B )

Prodejní portál pro obchodní partnery. Nabízí individuální ceníky, přehled o zásobách, schvalování objednávek a snadný přístup k dokladům v jednom prostředí.

Webové stránky

Součást ekosystému prodejních portálů. Moderní a responzivní weby na míru, které prezentují vaši firmu profesionálně a lze je propojit s dalšími aplikacemi.

Zrychlete obchod díky prodejním portálům

Dejte svým zákazníkům a partnerům samoobslužný přístup a získejte aplikaci na míru, která sjednotí všechny prodejní procesy a zjednoduší komunikaci. 

 

Prodejní portály od Quartex Praha vám pomohou automatizovat rutinní administrativu, zajistit rychlejší zpracování objednávek a bezchybné propojení dat mezi jednotlivými systémy. Vy se můžete soustředit na strategii a růst, zatímco portál vše zvládne spolehlivě na pozadí. 

prodejní portály 2

Přínosy pro zákazníky

Přínosy pro vás

Online objednávky

Jednoduché zadání objednávek přes prodejní portál 24/7.

Aktuální ceníky

Vždy aktuální ceny, skladová dostupnost i přehled produktů.

Doklady online

Faktury, dodací listy i dokumenty snadno ke stažení kdykoliv.

Vícejazyčné prostředí

Ideální pro zahraniční zákazníky i partnery.

Přínosy pro vás

Role a práva

Snadné nastavení přístupů pro různé zákazníky a týmy.

Integrace systémů

Napojení prodejních portálů na ERP, CRM a firemní aplikace.

Úspora nákladů

Méně ruční práce, méně chyb a nižší administrativní náklady.

Plná kontrola

Přehled o všech objednávkách a zákaznících v reálném čase.

Nejčastější dotazy - FAQ